Selam kızlar, bugün öğlen 3te planlı sezeryanım vardı. Süreç baştan sona o kadar iyi geçti ki size anlatamam. Biraz önce ilk yürüyüşümü de gayet normal olarak yaptım, şuan regl ağrısı gibi ağrım var sadece. Lütfen kendi doğum sürecinize odaklanın ve hiç bir kötü hikayeyi dikkate almayın. Ben haftalardır korkudan mahvoldum, şuan çok pişmanım kendimi çok boş yere üzmüşüm. Her doğum kendine özel unutmayın ♥️