Merhaba kızlar, sanırım tüp bebek yapan herkes estrofem kullanıyor rahim için, peki kan sulandırıcıyı doktor size esteofemi yazdığı zaman mı kullandırıyo yoksa keseyi gördükten sonra mı?
ben tüp bebek yapmadım ama bu ilacı kullanıyorum ve nasıl devam edeceğimi bilemiyorum