Kızlar bat 10,8 aydır deniyoruz bu ay iki gündür kasığımın üstünde pıt pıt birşeyler atıyor kas seğirmesi yada kalp atışı gibi tarif edecek olursam, birçok yerde okudum bu şekilde hamile olduğunu öğrenen çok kişi varmış eğer hamileysem herkese prowomen kullanın diyeceğim üç haftadır onu kullanıyorum takviye çünkü çok fena uykumda var bugün yorgunluğum var kendimi direk yatağa attım