Hanimeller İkinci hamilelikte göbek daha hızlı çıkıyor diyorlar doğru mu birde ilkinde yaşanan belirtiler bu hamilelikte de benzer olur mu mide bulantısı gibi
Nrnn Hanimeller hızlı çıkması evet doğru şuan 31 hastalığım ama gören 9 aylık mı doğum ne zamab diye hemen soruyorlar bulantı falan o durumlar her hamilelikte bir olmuyor ben ilk kızımda kusma bulantı yaşadım ama bu kızımda yaşamadım çok farklı iki gebeligim
Yldz_89 Hanimeller benimde 19 haftalık şuan baya çıktı göbeğim ilki gibi değil daha büyük sanki😁 ilk hamileliğimde hiç bir sıkıntı yaşamamıştım ama 2. De çok halsizim kasıklarım ağrıyor bazen ve erken başladı kramplarım ve cildim kötü durumda 1 numara kız 2. De kız işkinde cildim çok güzeldi 😬
Hanimeller Nrnn belirtiler konusunda herkes farklı yazmış ama göbek konusunda herkes hem fikir 😂benım 5+2 sanki benım bile hafif çıktı yâda psikolojik mi bilmem
Hanimeller Yldz_89 amannnn 😂😂benım de ilk gebelikte çok tatlı bi karnım vardı küçük Sımdı nolacak bilmiyorm sanki şimdiden çıktı gibi 5+2 😂😂😂
YavruKurtveAnnesi Hanimeller ikinciye gebeyim. Ikisi cokkk farklı. Ilkinde 45 kiloyla hamile kaldım göbeğim cok azdi. Şimdi 62yle hamile kaldım 28 haftalık oldu çokk çıktı göbeğimm
Redpepper Göbek hwmen çıkmadı. İlk hamileliğimde mide bulantım olmadı ama bunda oldu ilk aylar. İlk hamileliğimde fazla kilo almadım bunda maalesef aldım, suratım da çok sivilcelendi, berbat bir haldeyim 😂
Melissayda @Hanimeller göbek çabuk büyüyor evet .Belirti olarak ikisinde de midem bulandı. Nefret ettiğim yiyecekler bile birbirinden farklı 😂
Hurem76 Hanimeller Ben de gobegim daha hızlı çıktı çünkü doğumdan sonraki kilolarımın hepsini veremedim bence o yüzden. Hamilelik belirtilerim ikisinde de farklıydı İlkinde çok fazla mide bulantısı vardı bende bir tane prensesim oldu şimdi hiç hamile gibi değilim mide bulantısı falan olmadı inşallah yakında sağlıklı oğluma kavuşurum farklı cinsiyeti olduğu için olabilir🥰
Ilgaz01 Hanimeller ilki kiz kusma falan herseyi gördüm ikinci 5 hafta lik belirti yok yerlesme kanaması kızda vardı bunda yok
Fahriye41 Hanimeller ilk gebeliğe bakarak 4 aylık şuan karnım belli ilk çocuk da hiç bli değildi ilk çocuk da mide bulantısı erken geçmişti şimdi 17haftalik oldum hala mide bulantısı devam sabah akşam mutlaka var
Zeynilll İlk kızımda doğum anına kadar hatta sezeryanda bile istifra ettim. 6 kilo vermiştim. Bu kızımda da başlarda çok bulantım oldu lakin uzun sürmedi. 30 haftaya +6kilo ile giriş yapıyorum 😅 Karın çıkması olayı da doğru bende bu defa hem çabuk çıktı hemde hareketleri çok erken hissetmeye başladım. Ayrıca ilkte son ana kadar deli dana gibi gezinen ben😂 bunda şimdiden doğuracak gibiyim hemen yoruluyorum🥴 2 hamilelik 2side kız ama bambaşka süreçler. Gerçekten aynı olmuyormus 🤭
ftmdyn22 Hanimeller ilk gebeliğimde 20 kilo almıştım ama ona rağmen fazla göbeğim yoktu şimdi ikinciye hamileyim 21+3 oldum 4 kilo almışım ama ona rağmen bundada fazla göbeğim yok büyük ihtimalle iç karnım geniş gören benim hamile olduğuma bile inanmıyor 🙂