Hilalgl haftada 2554 dü 35+1de 2740 olmuş Kaynanam şuncacık kadar olur cin ali diyor görümcem en fazla 3,5 olur anca diyo daha önce de her seferinde 4 görümce var hepsi de 3800 3600 falan doğurmuşlar biri 4000 doğurmuş (ödemi gitmiş haliymiş bi de ) bana göre gayet normal zayıf değil doktor da göbekli olcak kilolu olcak dedi ama istemesem de etkileniyorum..
Helink Hilalgl zayıf olsun ne olacak sağlıklı olsun kilo çok önemli değil benim oğlum da hep yaşıtlarından çok uzun ama zayıf çocuktu hep zayıflığını yüzüme vurdular anne karnında bile doktorum ince ve uzun bi coxuk olacak asla kilolu olmayacak dedi sağlıklı mı sağlıklı gerisi çok da maharet değil fos kilo zaten iyi bir şey değil çocuğum sağlıklı gerisi önemli değil de geç
Nrnn Hilalgl sağlıklı olması daha önemli benim kızım 2.800 doğdu kıyafetin içinde kayboluyordu ama sonradan kızım çok kilo aldı 6 aylikti 10 kiloydu ki hiçbir zaman kilo takıntım olmadı her çocuk bir olmuyor çünkü genetik durumlardan dolayı da çocuklar zayıf kilolu kisa uzun oluyor
Blzlg Hilalgl gayet iyi canım 31. Haftadayım 1650-1650 kiloları doktor gayet iyi dedi. Onlar hasetlerinden seni etkilemeye çalışıyorlardır. Ayrıca herkesin vücudu hamilelik süreci farklı işliyor. Onların öyle tombul bebişleri oldu diye sen de tombul doğurmak zorunda mısın yani. İçini ferah tut kimseye de kulak asma bence
kelebeginannesi_ Hilalgl üfff kilolu olması çok mu önemli şu kafayı anlayamıyorum düşük doğum ağırlıklı olmadıktan sonra ki önde bile bence bebeğiniz 40 haftada 2700 doğuran var sağlıklı olsun gerisi önemsiz önemli olan doğumdan sonra kilo kaybetmeden sarılık oluşmadan güzel besleyerek büyütmek hiç takılmayın derim 3700 doğuran arkadaşımın bebeği 5 günde 3 kiloya düştü benim 3000 bebeğim 5 günde 3400dü hiç kaybetmeden sadece aldı sarılık da olmadı çok önemliyse kendileri bi tane daha yapıp 5 kilo doğursun
ayseeeemoyku Hilalgl muz ve kaşarlı tost ye kilosu gayet güzel bu arada🤗 ben bu ikisine yüklenmiştim 4kg doğmuştu kızım☺️
Yaswinn Normal zamanımda 2.5 kilo doğmuşum bundan 30 sene önce. Sağlığımda hiçbir sıkıntı yok, hiçbir hastalık geçirmedim sapasağlam geldim bu yaşa. O yüzden hiç umursama söylenenleri, kulağını tıka
Embu Hilalgl muz kaşar çiğ badem avakado ceviz diye biliyorum ben canım ama benim kızım 2800 doğmuştu etraf baskısından lohusalıktan hıh küçük bu çirkin diyordum kucağıma verdiklerinde ama Şuan o kadar pişmanım ki siz küçük olsada bebeğinize demeyin olur mu Şuan yaşıtlarına göre kilosu fazla boyu uzun bibloya çizilmiş gibi yüzü var takmayın lütfen kimseyi