4.ayımın içindeyim 1 kızım var çok sükür bu ikinci bebeğim olacak kısmetse. Kızımdan sonra 8 haftalık 2 defa kalp durması sonucu kürtaj oldum patolojiler temiz geldi kanımda pıhtılasmaya yatkınlık cıktıgı için bu gebeliğmin basından berı her gün sabah karnımdan iğne gece uyumadan da 1 tane ecopirin hap iciyorum. Karnım ara ara beze topluyor ne zamana kadar karından vuruldunz daha sonra kol mu bacak mı geçtiniz? Aç karnına vuruluyorum eşim işe gitmeden vuruyor bu farkdden bişi değil sanırım. 2 doktora gidiyorum bir devlet bir özel 2 doktorum da farklı söylüyor biri 5.ayda ecopirin keseriz oksapar devam ederiz diyor diğeri ikisi de doğuma kadar devam diyor biri oksaparı doğumdan sonra 10 gün kullanacaksın diyor diğeri doğumdan sonra 40 gün kullanacaksın diyor. Sizler ecopirin oksapar ne zamana kadar kullandınız nasıl kullandınız ne zaman kestiniz yardımcı olur musunuz aklım karma karısık oldu