selvaurnn_ Aşırı kötü oldum ter bastı ateş var vücudumda ellerim ayaklarım karın çevrem yanıyor baş ağrısı var
Asill01 selvaurnn_ şeker hastası ve günde 4kere İnsülin yapan biriyim ve gebeyim şekeri en güzel düşüren şey turunç ekşisi veya nar ekşisi hangisi warsa ondan iç canm bol su iç bide
Talentedmom selvaurnn_ benim de yüksek ateş basması hararet çok oluyor şekerden kaynaklıymış bol su içicez