Sedaa_ öncelikle geçmiş olsun, boş gebeliğin tekrarlamadığını doktorlar söylüyor sonuçta sağlıksız bir gebeliği kimse istemez.. vucüdünuz çok daha sağlıklı bir gebeliğe hazırlanıyor bu bir işaret buna güvenin. Bende şubat ayında kürtaj oldum bebeğim gelişmediği için, çok kısa ve ağrısız bir işlem eve gelip yattım regl ağrısı gibi zaten bir hafta sonra kalktım mentalimi toparlayıp sosyal hayatıma devam ettim ve şuan hamileyim. Bence en önemlisi tevekkül gerisi emin olun halloluyor :) en yakın zamanda sağlıklı bir gebeliğiniz olur inşallah