Gebeliksurecim Kizlar gebelik riskli oldugu icin bugun dogum izni aldim, milli egitim bakanliginda öğretmenim, maasim yine hesabima mi yatacak yoksa baska yerden mi alacam bilgilendirir misiniz?
burcuo Gebeliksurecim Normal maaş ödemesi şeklinde hesabınıza yatar ekstra işlem yapmanıza gerek yok. Geçmiş olsun, inşallah sağlıcakla kucacağınıza alın bebeğinizi.