Cakalllsebahat-0 Merhaba herkesee 19+3 haftalık şuan ben çok sık idrara çıkıyorum siz de böyle miydiniz yoksa anormal bir şey mi doktorum enfeksiyon riskine karşı test istedi temiz çıktı ama yine de endişe işte
Herseydenbiktim Cakalllsebahat-0 24. Haftadan sesleniyorum bebek her hareket ettiğinde asiri idrara cikma isteği oluyor 🥺😂
Edizhr Cakalllsebahat-0 gayet normal canım bende test falan yaptırdım idrar tahlili hepsi temiz çıktı büyüdükçe daha da durum vahim oluyo
Talentedmom Cakalllsebahat-0 ben hep öyleyim hamileliğim başından beri hamşel değilken de sık çıkardım hamileyken tabi daha da arttı
Edizhr Herseydenbiktim kiizzz vallahi bende ayni bir vuruyo tam alt bölgede hissediyorum lavaboya gide gele bir hal oldum ya
Edizhr Herseydenbiktim ayy hele dün hiç durmadan hareket etti bide benim aşağıda makat gelişi lavabodan çıkamadım karnım falan ağrıdı artık idrar sonrası yanma oldu valla oturup ağlayacaktim
Edizhr Herseydenbiktim aminn inşallah canım bide 2 sezeryan oldum bide bu minnakim olunca 3 sezeryan yerim bile acıyo vurdukça
Herseydenbiktim Edizhr Ay ben daha henüz o tecrübeye sahip olmadım :) Rabbiim size güç versin dayanın yavrunuz için sonuçta, sağlıkla sıhhatli gelsin 😇