Bugün kontrol için gittim,1 hafta önce bebeğin hareketlerini çok net hissediyordum son bi kaç gündür seyirme halinde hissediyorum bunu doktora belirttim,suyun fazla olduğunu söyledi bu durumu yaşayan varmı kızlar?muhtemeln şekerin var dedi yarın şeker yüklemesi yaptırıcaz 24+4 sata göre ama doktora göre 25+5