1 hafta öncesine kadar günde 10-15k adım atıyordum. Şuan kısacık mesafede yürürken kasılıyorum ve vajinada baskı / batma hissi var. En ufak şeyde çıkacak sanki yerinden. Böyle hisseden var mı, normal mi bu ? İkiz gebelik olduğu için doktor 34ü tamamlarsan dua et dedi. 30a yeni girdim