Çok şükür çatlağım olmadı diye seviniyorum çünkü ailemde hep çatlak var ama bu sefer de alt göbek gitmeyecek gibi geldi. Hamilelikten önce xs bedendim (163 boya 50 kilo), hamileliğimin sonunda 65’e çıktım, doğum yapalı 1 hafta oldu 58’e düştüm ve göbeğim de yavaş yavaş iniyor ama alt göbek gitmeyecekmiş gibi geldi ve sarkmasınsan korkuyorum. Sarkma problemini nasıl çözebilirim? Deneyimli olanlardan yardım bekliyorum 🙏🏼