Gulermom Başınız sağolsun, mekanı cennet olsun babacığınızın inşallah. Sizlere de sabırlar dilerim. Ben de doğuma 3 ay kala babamı beyin tümöründen kaybetmiştim. Hastalık ilk çıktığında hamile olduğumu bilmiyordum bile, her şey 6 ay içinde oldu bitti. Babacığımı ebediyete uğurladık. Gencecikti 54 yaşında kaybettik. Ben hamileliğimin başından bu yana onun hastalığına üzülmekten bebeğime sımsıkı sarılamadığımı, onun sevincini yaşayamadığımı düşünüyordum. Stres ona zarar verirse diye endişe ederdim hep. Ama çok şükür oğlum da ben de sağlıklı bir şekilde bu süreci tamamladık. Şimdi 3 yaşında. Doğum sonrası lohusalıkla birlikte yası yönetmek zor oldu, psikolojik destek aldım. Size de tavsiyem üzüntünüzü bastırmayın. Gerekirse ve durumunuz elverirse destek alın. Geri kalan her şey için de Allah’a sığının. Maneviyat bana çok güç vermişti. Acının yeri çok büyük fakat zaman içinde insan onunla da yaşamaya alışıyor. Ani ölümlerde yas olayı daha komplike olabilir. Bu yas sürecini sağlıklı bir şekilde geçirmek önemli. Kendinizi zorlamayın. Tekrar başınız sağ olsun. 💐