Ece28888 Kızlar merhaba bugun 32 haftalık oldum kontrolüm vardı bebek 1460 kilo çıktı ıkı hafta geriden geliyor dedi kilosu düşük dedi ben bulantılarımdan dolayı birşey yiyemwdiğim için oldu sizce çok mu düşükkilosu? 10 gün sonra tekrar çağırdı
Tugba0634 Ece28888 benimde şuan 31+4 1750 kilosu üç gün önde aşırı düşük değil kilosu bebişinizin sağlıklı olması herşeyden önemli🫶🏻
fatmaanuurr22 Ece28888 31+0da 1880gramdi bizim bebiş önden gidiyor ama canını sıkma canım bol bol sağlıklı kilo aldıran besinlerden tüket muz avakado kefir badem fındık ceviz süt yumurta kaşar peyniri bunları bol bol tüketirsen yakalar haftasını sıkma canını kilolu bebek sağlıklı bebek anlamına gelmez sağlıklı ise hiçbir problem yoktur canını sıkma 🫶
nnisanannesiii Ece28888 muz ve kaşar peyniri bebege kilo aldırıyormus doktor söyledi bana ve herşeyden önemlisi saglıklı olması üzme canım kendini
Busramnida Ece28888 31+4 te 1820 demişti bana dr. Muz kaşar peyniri ye toparlar canım çok düşük değil bence canını sıkma
Busramnida Tugba0634 fatmaanuurr22 kilosu önde mi gidiyor denildi sizlere Bende 31+4 te 1820 çıktı normal haftasıyla uyumlu dedi ama hiç önden gidiyor falan demedi o yüzden sordum kızlar
Tugba0634 Busramnida evet üç gün önde dedi doktor belki kız bebek erkek bebek fark ediyordur benim kızım olucak
Ece28888 Busramnida evet bulantımdan dolayı hıcbırsey yemedım artık dıkkat edicem on gün sonra tekrar gidicem tüm tuşlara basmam lazım 💕
miniminibebek Ece28888 forumda bi de nesquik kakaolu süt önerdiklerini gördüm benım brbeiş 31+6 da 2380 ölçtüler ama bi Dr aynı güm 1800 ölçtü hangisi doğru bilmiyorum.