Ofinisss Evet hanımlar iddia ediyorum ben şu yemekte üstüme tanımam dediğiniz yemek var mıdır? Varsa nedir? -Benimki sarımsaklı köfte ve ekşili acılı kuru dolma 🙋🏻♀️Tatlıda da aşure
2bebelianne Ofinisss fast food olarak hamburger ve pizzam çok iyidir Yöresel olarak içli köfte ve etsiz çiğköfte de elim çok lezzetlidir fırın yemekleri de dahil sosları güzel ayarlarm 🤭 acıktım yazarken
buse2507 Ofinisss Pizzayı çok güzel yaparım🫶 hamburger ekmeği falan fasfood işinde iyiyim hsjwjw tabi hataylı olduğumuz için kısır patatesli köfte yani genel köfte türlerini de çok güzel yaparım
Ofinisss @buse2507 Ben de Adanalıyım hemşehri sayılırız. Bulguru ve eti her şekilde kullanabilen müthiş mutfaklar. Yemeklerde nohut yeşil mercimek ve limonla sarımsağın bol bol olması… kendinden el lezzeti bahşediliuor sanki o yörenin kadınına