gozde91 canım bende 11+4 günlük hamileyim 10 hafta olan kadar hiç belirtim yoktu şimdi çok fena uyuyamıyorum bulantıdan ama ilk trimisterin sonuna doğru bulantılar geçiyor diye okumuştum tabi herkeste aynı değil ama bence normaldir yinede doktoruna bir danış için rahat etmiyorsa