Opapatya00 benim göğüsümü tutamayacak kadar hasta oldu bebeğim doğum kilosuna düştü 3 ay sonra ben de emzirmek istediğim için sağıp sağıp verdim biberonla verdim sonra hastaneye yattık çok üzüldüm ben de hasta oldum komple sütüm bitti taburcu olduktan sonra kimseyi dinlemedim mamayla devam et dediler azmettim zorla tutturmaya çalıştım her fırsatta ve sürekli sağmaktan memem de hasta oldu ama bi şekilde bebeğimde ben de adapte olduk çok çok zor bir süreçti bana göre doğumdan bile çaresiz hissetmiştim kendimi hala unutamam 4 yıl oldu