Anneeadayi devam edin emzirmeye. Süt yok nasılsa diye bırakmayın. bebek emdikçe artacak. Bi süre sonra düzene binecek. Benim ilk bebeğimde sağ çok kötü yara olmuştu yarılmıştı kanıyordu. İstemiyordum emzirmeyi kendimi geri çekiyordum. Öyle öyle sağdaki süt kesildi 2 yaşa kadar tek solla emzirdim. Siz benim düştüğüm hataya düşmeyin eşit miktarda ve sürede emzirin