Ben şuan 19+4 deyim şuan ama hala bebişin hareketlerini hissedemiyorum çok okuyorum bu zamanlarda genelde hissediliyor diye bi kaç gündür stres oldum bir de ilk gebeliğim de kalbi durdu şimdi de korkuyorum sürekli siz ne zaman hissettiniz nasıl hissettiniz ?