Merhaba anneler
Benim ikinci gebeliğim daha bir hafta önce öğrendim 6+3 haftalık hamile olduğumu
İlk kızımda 4. Haftada öğrenmiştim ama sürecini hiç hatırlamıyorum kızımda takipli olduğum doktor gitmiş buradan 5yıl geçti aradan sormak istediğim şu
Şuanki gebeliğimde
İlk önce gittim keseyi gördü kalp atışı var dedi iki gün sonra tahlil vermeye gel dedi onuda verdim sonra iki gün sonra sonuç çıkacak dedi bu gün gittim bilgisayarı açtı hmmm evet evet güzel güzel dedi kendi kendine tamam birşey yok gidebilirsin dedi bir ay sonra görüşürüz dedi
Yani süreç bu şekilde mi ilerliyordu hiç hatırlamıyorum ben fikri olan yazabilir mi acaba sizce doktoru değiştirmelimiyim???