sylm Kızlar 5 haftalık hamileyim genelde akşamları kasığım ve belim ağrıyor çok şiddetli değil ama normal mi sizce masa başı çalışıyorum sürekli oturduğum için mi acaba bu haftada olup ağrı yaşayan var mı☺️
Dilaaayy15 sylm bunlar normal kabul ediliyor canım kanama renkli akıntı olmadıkça korkma bende de olmuştu
Zero93 sylm 16.haftama girdim hala ağrım oluyor. Başından beri ağrılı geçti hamileleğim acile bile gittim ağrı için korkudan. Rahim genişliyor diyorlar çok şükür bir sıkıntı olmadı
sylm Zero93 bende böyleyim canım ya başından bari ağrı var insan şüphe duyuyor herkesten böyle duymayınca
Zero93 sylm Hiç sormayın bende çevremde hiç duymadım. Her kontrole yüreğim ağzımda gidiyorum bebek iyi mi diye. Bir de tüp bebek zor olunca iyice korkuyor insan. Çok şükür iyiyiz daha iyi olucaz