Emngz Ben de 35 haftalığım, bebek 37 ile uyumlu. Devlet takipli olmama rağmen doktor böyle giderse sezaryen olur dedi. Bu sene bütün bebekler böyle sanırım. Bir an korktum ama baktım ki herkeste aynı durum varmış. Benim doktorum asla sezaryen taraftarı değil ama bütün iri bebekler bana denk geliyor, sezaryen yapmak zorunda kalıyorum, beni görevden atacaklar dedi güldü 😂 Ben doktoruma güveniyorum, kolay kolay sezaryene almaz ama benim ve bebeğimin sağlığı riske girecekse yapacak bir şey yok, onu da oluruz 🤭