Merhaba
Sabah kahvaltıda yumurta tükettim bir iki saat karnım ağrıdı sonra ishal oldum az önce yeniden karın ağrısı ishal oldu işkillendim yumurtaya baktım kolideki diğer yumurtayla kırılıp küflenmişler sanırım kabugun için benek benek küf yerken kokusundan bir şey anlamadım. Ne yapmalıyım başına böyle bir şey gelen varmı 12+3 günlük hamileyim. Çok korkuyorum bebeğe ve bana bir şey olacak diye