Smtpll Kızlar merhaba 5.gün tek embriyo transferi oldum 10.gün değerim 158 di bugün yani 12.gün 516 olmuş. Sizin 12. gün beta değerlerininiz neydi acaba?
Kedi07 Smtpll benim 1800 lerdeydi çift embriyo ikisi de tutunmuştu. Doktorum genelde 400 500 civarı olduğunu söylemişti 12.gün. O yğzden şüphelenmiştik ikizden
Smtpll Kedi07 maşallah Allah bağışlasın yani tek embriyo transferinde mi 400-500 olmasını bekliyoruz demişti doktorunuz?
Kedi07 Smtpll aynen öyle bence gayet iyi bir sonuç inşallah sağlıkla ilerler,hep güzel haberler alırsınız 🙏🏻🙏🏻