Kesinlikle özel bütün gebeliğim boyunca devlete gittim ilk başta etlik şehir hastanesine gittim her seferinde doktor değiştiği için Bilkent’e başladım son ana kadar Bilkent’e gittim ama rezillik yani beni son haftalarımda rezil ettiler bi suyun geldi dediler yatırdılar bi suyun az dediler yatırdılar açıklığım vardı yatırdılar ilerlemedi diye geri çıkardılar çok yüksek sancılarım vardı yatırdılar doğum başladı dediler 2 gün sonra geri çıkardılar belki 10 kere yatıp çıkmışımdır sabahlara kadar Nst bağladılar gelen giden elledi açıklık kontrolü diye en son Ortadoğu hastanesinde Aysel hoca var şiddetle tavsiye ederim fiyatı da uygun son günüm gittim tertemiz doğurup çıktım eğer durumun varsa kendine bir iyilik yap ve özelde doğur ben bin pişmanım devlete gittiğime ❣️