Burcuburcu34 38 haftalığım her kontrolde ya 2 hafta yada 3 hafta geri çıkıyo. Kilosu da haftasına göre düşük. Doktor bana geriliği kafana takma karnında kilo alması önemli diyo her seferinde. gerilik daha fazla artarsa o zaman sezaryenle alırız demişti. Kendini strese sokup üzme bu da bebeğini olumsuz yönde etkileyebilir canım