Kızlar 33 haftalığız perşembe günü tansiyon çıktı bir gün yattım cuma çıktım hastaneden doktor o zaman plesanta yaşlanmaya başlamış suyun 70 cm idare eder dedi .
Bugün kontrole gittim ultrosonda baktı hızlıca suyun 50 cm sınırda dedi amnisure tesiri yaptı alttan gelen su değil dedi .ama suyum azalıyor nst bebeğin kalp atışı 160 civarında çıktı 24 saatlik idrarda protein çıkmadı ama ama bana taaa bayram sonra gel dedi perşembeden cumaya inmiş su seviyem sordum olabilir bazen dedi kafasından savar gibi şuan diken üstündeyim bebek hareketi var ama deli gbi her dakka oturup izliyorum hareket var mı diye ne yapıcapacağımı şaşırdım şu az plesanta yaşlanmasıda var bayram sonrasına kadar bişey olur diye çok korkuyorum .