Kızlar 12+4 de birden adet olur gibi kanamam gdli doktora gittiğimde az az kanama bölgeleri olmuş yeri normal çok kıpırdadığı için damara bası yapmış olabilir dedi o kanama alanları gidene kadar gelir dedi ama ampul iğne progestan vurulduktan sonra daha çok geldi bende iğne değilde sadece 200 lük hapı kullanıyorum ağızdan
Sizin ne zaman geçti ne zaman geçer endişeliyim 3 aydan sonra bişiy olmaz inşallah diye düşündüm birden böyle oldu