Anonimmommy Ruruu ben 29. Haftada devlette yapıldım ama acilde değil poliklinikte kan uyuşmazlığı tahlili yapıldı sonra ayaktan servise yatışım yapıldı iğnemi oldum çıktım.
Azraa33 Ruruu canım benimde hep kanamayla geçti şehir hastanesi de 1 ay geçse bile vuruyor zararı yok vurulun siz bilirsiniz yinede
Ruruu Azraa33 bugunku doktor yapmiyoruz dedi yarin tekrar gitcem insallah baska doktor olur muhtemelen bakalim
Ruruu Kkardelenn1 ozel hastanedeki doktor yaptir dedi. Devletteki yapmiyoruz dedi. Yarin tekrar gitcem sehir hastanesine insallah bakalim