Kızlar merhaba size acil bir şey sormak istiyorum
Öğleden sonra 1,5 saat kadar uyumuşum, uyandığımda sanki adet olacakmışım da sökülemiyormuşum gibi yumurtalıklarımda ağrı vardı. Birkaç dakika devam etti sonra tuvalete girince vs rahatladı. Şimdi psikolojik olarak sanki yumurtalıklarıma ağrı giriyor çıkıyor. Sizce doğum başlangıcı mı yani doğum sancısı olabilir mi? Dakika tutayım mı? 38+5teyim