nuryilmaz8 Bir inanca göre kesenin şekli yuvarlak oluşmuş ise kız fasulye gibi oluşmuş ise erkek diyorlar ilk ultrason görüntünüzü atıp bebeğinizin cinsiyetini söyler misiniz doğru mu bakalım 😄
Sedayavuz nuryilmaz8 tamamen hurafe diyebilirim. Ne söyledilerse hep tersi oldu şimdi 3.bebeğiminde 😂😂
Nursemom90 Oğlumda kese kusursuz bir yuvarlak kızımda fasülye gibiydi. Kesenin şekli değilde bebeğin durduğu konuma göre ramzi biraz daha tutuyo