Serom bizim ki kirli değil 2,5 senelik kiracıyız kiraladığımızda ev sahibi kendi istediği renge boyamıştı fakat benim içine sinen renk değildi kavun içi sarımsı tüm odalar :( yeni boyanmış diye bende sonradan istediğimizi yaparım dedim masraf çıkmasın diye keşke de taşınmadan yapsaymışız 😀 bu sene artık bu sarımsı renk beni boğuyor üstüme üstüme geliyor eşyalarım yeni fakat duvar rengi açık değil diye kendilerini göstermiyorlar :( yardım edenim olsa 1 dk durmazdım 1 sene daha çekicem böyle… Sizin kirliyse eğer bir şekilde artık çoğunlukla eşinize yük vererek yavaş yavaş yapabilirsiniz dikkat edin yine de 🌸