2minnakannesi2 bilgemomy yıldırım doruğa gitmeyin bugün gittiö hiç memnun kalmadım doğru düzgün hiçbirşeyini göremedim yüzünü görmedim ulturason fotoğraflarında karartıdan ayrı birşey yok renkli ulturasonuda yok
bebegimm1633 bilgemomy Ben Ocak’ta Sonomar’a gittim Dr. Zafer Sivri bakıyor toplamda 20 dk sürmüştü çok memnun kaldım renkli fotoğraf da veriyor içeriden çıkınca aklınızda hiçbir soru işareti kalmıyor. Şuanki fiyatı nedir bilmiyorum ama Bursa’nın en uygun fiyatlı yeri diyebilirim. İlgi alaka 10 numara şüpheniz olmasın.
Berberoglu bilgemomy canım ben 1 hafta önce yaptırdum fsm de AHMET YILMAZ a gittim 23 üncü haftamda yaptırdım Ben memnun kaldım . 4.500 fiyatı. Fotoğraf falan herşey aldım
annesininincitanesi yaaa ben de burada önerileri bekleyeyim 18 haftalığım doktorum birini önerdi ama fikirlere açığım 🥹🙏🏻
bilgemomy annesininincitanesi aliye balkan Özmen önerdi arkadaş da bi fiyat alacağım tomokay 7.500 fazla geldi bana açıkçası benim doktor da orayı önermişti
bilgemomy 2minnakannesi2 hala memnun kalmayan var demek oradan arayacaktım iyi oldu yazdığınız üzüldüm adınıza yaa
Deryz bilgemomy ben nilüfer doruğa randevu aldım zaten normaldede oraya gidiyordum 4.500₺ dediler henüz gitmedim bilmiyorum ama kendi doktorum tavsiye etti sağolsun bu zamana kadar tavsiyeleri bizi yanıltmadı bundada yanılacağımızı düşünmüyorum
2minnakannesi2 bilgemomy hiç tavsiye etmiyorum.2.5 sene önce kızım için gittiğimde memnun kalmıştım ama bu defa hiç beğenmedim inşallah bebeğimde bir sıkıntı yoktur hiç güven vermedi bana muayenesi baştan savma gibi.
Kubranur11 Deryz elfi hanimsa superdirr doruk calisani olarak soyluyorum ve ilk kiizimida onda yaptirdim cekirge doruktaydi nilufere gecti 🥰🥰
Urasveannesi Bende 2 hafta sonra gideceğim Nilüfer doruk hastanesinde elfi hanım çok dikkatli biri çok iyi o yüzden onu tercih ettim aklınızda bulunsun 🥰
asemvekardesi Bende hayata gidiyorum ayrıntılı yinda ordan aldım haftaya memnun kalanlar var. Yıldırım Doruktan bir arkadaşım da hiç memnun kalmadı
asemvekardesi bilgemomy memur indirimi yapiyor normalde 3500.sanirim indirimli halı 2900 dediler normalde ırmak hanima gidiyorum ayrıntılı ya Fatma hanım diye biri girecekmis
avucundaopucuk Sonomar en son 2 ay oldu sanırım fiyat soralı o zaman 3 bin demişlerdi ben Esentepe hastanesi Tayfur Çiftte yaptırdım 5 bin muayenesi benimki yüzünü göstermeme konusunda çok inatçıydı ama doktor baya uğraştı resmini çekebilmek için ve her ayrıntısını inceledi ve anlattı sorduğum herşeye cevap verdi
Tazeanne2016 Mehmet Özgür Akkurt’a gittim nakitte 5 bin alıyor , çok güzel bilgilendirdi , 2 kere ara vermek durumunda kaldık ama asla tam görmeden bırakmadı ,yalnız kendisi çok dolu düşünürseniz erken randevu alın
Deryz Kubranur11 aaa biz tercih yapmamıştık ama elfi hanıma bizi vermişler böyle söyleyince siz mutlu oldum çok teşekkür ederim♥️