Duduperi Minikfasulyemm1 Beta hcg değeri çok da önemli değil zaten iki kat artış olup olmaması önemli. Kese görüldüyse artık kese takibi yapılır. İçinizi ferah tutun stres yapmayın sağlıklı bir gebelik dilerim 🌸
aysgl3306 Minikfasulyemm1 betanın artık bi önemi yok benim 5+3te betam 37 binin üzerindeydi ikiz falan zannettim değildi bazen geç oluşuyormuş içini ferah tut İNŞALLAH görürsünüz sağlıkla
Minikfasulyemm1 Yaswinn kese göründü ama bebeği göremedi bi hafta sonra tekrar kontrol verdi. Bundan 4 ay önce de boş gebelik geçirmiştim korkuyorum o yüzden 🥺
Yaswinn Minikfasulyemm1 geç döllenme olmuş olabilir hayatım güzel düşün umarım haftaya görürsün minik fasulyeni💜