Kızlar böyle sarı desem sarı değil beyaz desem beyaz değil bir akıntı var. Peçeteye gelen bir şey yok ama Kuruduğunda Siyah çamaşırda beyaz, beyaz çamaşırda sarı leke kalıyor. Enfeksiyon mu yoksa normal mi acaba? Kaşıntı ağrı yanma vs yok ama 3 haftadır böyle