Ben bugün ürolojiye gittim daha önce randevum vardı enfeksiyondan şüphelenip gideyim dedim idrarımda beyaz ipliksi parçalar var sık idrara çıkıyorum ve ilişkiden sonra çok az idrarda kan gördüm dedim hamilelik şüphen varmı dedi bu ay korunmadık dedim ama adetime daha on gün var iki ayrı test aldılar üç güne çıkarmış varsa eğer çıkarımı adetime var daha