RahimeMiray Doktorum ayrıntılı ultrasondan sonra perinatoloji bölümüne yönlendirdi bobreginde genişleme kalbinde ve beyninde birsey olduğunu soyledi bu bölüme giden var mı bilgisi olan var mı?
2cocuk2kopek RahimeMiray ayrıntılı ultrasonu perinatoloji yapıyor zaten canım riskli bir durum görülürse tekrar detaylı bakılıyor
Supermom488 RahimeMiray öncelikle geçmiş olsun inşallah önemli bir durum değildir yeğenim için yönlendirmişti net sorunun ne olduğunu ciddiyetini hesaplamak için yönlendirir nazende doktorların göremediklerini görmeleri için yönlendirirler
RahimeMiray 2cocuk2kopek anladım canım yani kadın doğum doktorunun yaptığının aynısını bu bolumde yapıyor yani
2cocuk2kopek RahimeMiray evet canım onların makinesi daha iyi herşeyi daha detaylı bakılıyor . Benim doktorum direk detaylı ultrasonu orada yaptırmamı istedi mesela herşeyi tam görüp sonra süpriz olmasınndedi
Supermom488 RahimeMiray evet bazen çok açık sözlü olabiliyorlar herşeyi size net bı şekilde açıklıyorlar
RahimeMiray 2cocuk2kopek 2. Gebeliğim ilkinde hiç böyle bişey yaşamadığım için korktum biraz bölümün ismini de ilk kez duydum
Glhayat_54 Perinatoloji bölümündeki doktor daha uzman daha uzun uzun incelemeler yapıyor riskli gebeliklerin bölümüdür. Hiç korkma Allahın izniyle bsey cıkmaz zamanla düzelecek seylerdir insallah. Mutlaka git ama ihmal etme. Gecmiş olsun.
RahimeMiray Glhayat_54 inşallah canım tabi gelen Allahtan ama insan yinede bi düşünmüyor değil insan. 8cimde vi kurt kalmaması için gidicem tesekkur ederim bilgi verdiğiniz icin.
6hilal_akin1 RahimeMiray böbrek genişlemesi benim oğlumda da vardı ama perinatoloji bölümüne yönlendirilmedim.Sünnet ettirdikten sonra cok şükür geçti
6hilal_akin1 6hilal_akin1 sizinde geçer erkek bebeklerde daha cok gözüküyormuş ama diğeri için bilgim yok