Nurem20 merhaba bende tüp bebekle hamileyim çift transfer oldum ilk deneme ikisi de tuttu hatta biri bölünmüş üçüz oldu yani riskli olduğu için ikizlere işlem yapıldı tek olan bebeğim kaldı bunların hiç biri hesapta yoktu ben ikiz olmasını isterdim ama siz ikiz bile düşünmüyorsanız bence bu topa girmeyin sürecim zor geçti düşük bi ihtimal ama başıma gelmez dediğin ne varsa inanki insan bi şekilde yaşıyor