Kdr25 Mrb kızlar vajinamda batma oluyo şuan belli aralıklarla sanki iğne batıyo gibi normal mi acaba sizdede oluyo mu ? 2
haticestc Kdr25 o zamanlarda bende de çok oluyordu gerçi şu an hala oluyor ama. Bi kanama ya da aksi bi durum yoksa korkma ayakları orada olduğu için öyledir büyük ihtimal ama doktora söylemeyi unutma lütfen 🤗
Baharkale Benim de oluyordu idrar yolu enfeksiyonu varmış maalesef.Hala daha geçmedi çok zor bir şeymiş.😞