caandaaan benimde aslında bugün 40. Hafta rutin kontrolüm vardı. Doktorumla ne normal be sezaryan konuşmamıştık buna bebeğim kendi karar verecekti bir de bizim o an ki sağlığımız. Pazartesi günü sabah 5 de nişanım geldi 6 da evden çıktık hastanem ve ev aradı 1 saat ilçe değiştirdik yani. Hastaneye gittiğimde 3 dk 1 di sancım. Hemen doğumhaneye çıktım muayene etti ebe 6 cm açıklık olduğunu ama bebeğin yukarda olup çatı kemiğimin aşırı dar olduğunu asla normal doğum yapacağımı söyledi. Doktorum yine de son kararı bana bıraktı yine de istersen dene ama sana acı vermekten başka bir şey olmaz bebek çok yukarda dedi. Bende sezaryan ile doğum yaptım inanın o an sadece duygusallık hissettim ilk gebeliğim normal ya da sezaryen daha önce hiç yapmadığım için öncesinde ikisine de okeydim yeter ki bebeğim sağlıkla olsun dedim . Sezaryen olunca hayatımda ilk defa ameliyatım oldu hiç stres etmedim bilmiyorum Allah tarafından oldu. Sadece beni ameliyathaneye götürürken eşimle ağladık o kadar sonrası zaten o kadar güzel ki rabbim herkese yaşatsın bu güzel duyguları. Siz de bebeğinizi sağ Salim kucağınıza alın İnşaallah.