Derya2025 benim suyum 3.trimester’ın başından beri azdı, 39.haftada sezaryen doğum yaptım. Azlığının ne kadar olduğu önemli, 2 hafta daha dayanabilir ama daha da azsa normal doğumu başlatmak için suni sancı vermek çok mantıklı olmuyor çünkü bebeğin kordonu sıkışabilirmiş