S-nur1 aynıyız bende 23 haftalığıö ev ile ilgili her işi tek başıma kendşm yaparım cam pencere silme dahil, çamaşır ütü , günlük yemek birde küçük kızım var onunla vakit geçiriyorum dışarıda geziyorum valla ama yaz geldi 30 haftadan sonra asla birşey yapamam galiba insan çok ağırlaşıyor o aylardan sonra