Zuhrem Merhaba hanımlar ben 6 haftalık hamileyim ve aynı zamn da son 6 7 aydır akasıyete i(pamuk atak) illetiyle uğraşıyorum ve ilerlemiyorum en bunun için nörolojiye gittim baş agrım için bana antidepresan tarzında bir ilaç verdi o ilaç hem agrılarıma hemde panik atağıma iyi gekdı ben malesef gebe oldugumu öğrendiğimden beri ilaçı alamıyorum. Lütfen benim gibi olan var mı baş agrılarından ölğyorum 😔😔
GmysRmzn Zuhrem cnm bendede var ama ilac kullanmiyorum. Son gunlerde zorluyor benide ataklar. Bas agrisi inanilmaz sekilde artk. Rabim sifa versin