Benim birisi 8 haftalık kalbi durdu bir tanesinin kalbini duymadım . Pıhtılaşma sorunummvar günde 2 tane iğne vuruluyorum . Kendime söz verdim çok düşünmicem diye. Şuan tekrar hamileyim en son keseyi ve yolk sacı gördüm ayın 4nde kalp atışını duymaya gidicez inşalalh . Bak yazarken bile kalbim çıkacak gibi oluyor . O yüzden düşünmüyorum gebeliğimi de kimseye demedim eşimle ben biliyoruz . Rabbim hepimize sağlıklı gebelikler nasip etsin