KubraKcc Selam kızlar. Ben mağazacıyım mayıs 22de doğum iznine ayrıldım. Şirkete raporumu verdim ama takibini e devletten nerden yapacaz bilgisi olan var mı ??
KubraKcc cdss Ayy al al 🤗 e devletten iş göremezlik olarak bak dediler baktım işlenmemiş gözüküyor. Acaba hastaneden mi yoksa çalıştığınız kurumun muhasebesinden mi işlenecek sisteme 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
h_h_momss KubraKcc bende burdan baktım ama görünmüyor,şirketimde SGK’ya bildirdik dedi ,hatta ben aylık olarak bildirilmesini istemiştim toplu değil de aylık para alayım diye, ay sonunda bildiriyorum bir hafta içinde yatabilir dediler ama bekliyorum bakalım
2cocuk2kopek KubraKcc raporu teslim ettiyseniz muhasebeci işleyecek daha önce bende mağazacılıkta çalıştım yöneticilik yaptım sürekli muhasebeyi arayıp sordum 😂
tugcexx12 KubraKcc eğer orda görünüyorsa işlenmiştir zaten bordroda da görünür işlendiği. Ben iki taksit şeklinde alıcam öyle demişlerdi birincisi doğurduktan sonra ikincisi de rapor süresi bitince 4.ayın sonunda yani
tugcexx12 KubraKcc 4a 4b işgöremezlik ödemesi görme yazın orda en üstte raporlar var oraya tıklayın orda görünüyor
Blueeberryy Muhasebeye yolluyosunuz e devlette 4 a is gorememezlik var raporlar orda gozukuyo parayida şahıs ödemeleri var ordan takip edebilirsiniz bana mail geliyodu su gun yaticak diye hatta