NurayErguden elfkbramtn amin canım cümlemizin ki bi an önce gelsinler de sağlıkla başka tasam yok valla ❣️❣️😊
Yalinn8 NurayErguden yok canim ben de normal istiyodum dr da ama hala makat gelis donmedi malesef hala,37 ye kadar yolu var diyolar ama bilemiyorum şansa donucek mi? yuksek ihtimalle sezeryan olucazz
NurayErguden Yalinn8 bende de durum aynı hiç değiştirmedi duruşunu sağ tarafımda büyüdü resmen sola bile dönmedi baş kısmı banada dönmezse sezeryan dedi açıkcası 40 haftayı falan geçirmek istemiyorum riske atmayı bide tüp bebek bizimkisi hayırlısıyla bir gelseler
Yalinn8 NurayErguden benim de hep sagdaydi hep, hala kafa hep sag gogus altinda popo sol altta, bi asamadan sonra hic degismedi, dönmezse 40 i gormeyiz zaten sen de ben de, bence de hiic atma gelsin kuzu