Hamileliğimi öğrendiğim ilk zamandan beri bu formu kullanıyorum, bir çok bilgiyi de burada okudum ve öğrendim. Doğum hikayemi de buraya yazarak belki benim hikayemden de bişiler öğrenen anne adayları olacağını düşündüm 😌
38+6’ da doğumumu gerçekleştirdim. Vajinal doğum için her şey yolundaydı, açılma olmasını bekliyorduk ama bebeğim son haftalarda karnımda kilo almadığı için doktorum suni sancı vererek doğumu başlatmayı teklif etti. Suni sancıya herkes gibi benim de ön yargım vardı ama vajinal doğum istediğim için biraz korksam da kabul ettim.
Cuma günü hastane kontrolümden sonra doktorum yatış verdi ve doğumhanedeki sancı odasına alındım. Açılmam 2 cmdi, nstde sancılarım çıkıyordu. Saat 11 gibi suni sancı serumunu taktılar ama akşam saat 20:00 olmasına rağmen açıklığım sadece 4 cm olmuştu çok yavaş ilerliyordu. Sancılar bir süre sonra beni aşırı zorladı ve dayanamayacağımı düşünerek sezeryana alınmak istediğimi söyledim. Doğumhanedeki ebeler doktorumu arayarak durumu söylediler ve doktorum 20:30 gibi ameliyathanedeydi 😌 Doktorum gelmeden önce ameliyathane ekibi gerekli işlemleri yaptılar, herkes gibi korktuğum spinal anestezi iğnesi hiç korktuğum gibi olmadı, emin olun damar yolu açılması daha can acıtıcı 😌 İğne vurulduktan sonra zaten hissiniz saniyeler içerisinde kayboluyor. Dokunmaları ve ekibin hareketini anlıyorsunuz ama asla acı hissetmiyorsunuz. Yaklaşık 15 dakika sonra da bebeğimi gördüm ve hemen başucuma getirdiler ten teması için, o ağlıyor ben ağlıyordum çok değişik ve farklı bir duygu gerçekten 🥰💖 Herkesin tercihi kendine ve yaşanması gereken bir şekilde yaşanıyor ama keşke o kadar saat sancı çekmeseydim de direk sezaryen isteseydim demeden de edemiyorum 😌 Ben nasıl doğurucam diye düşünüyordum ama sezaryenle çok da kolay bir doğum gerçekleştirdim. Darısı bebeğini bekleyen tüm annelere 🙏🏻🌸🌸