Kendini bilen insanlarsa zarardan çok faydaları olur emin ol. Bende 7-8 yıl aynı sitede yan aprtmanda oturdum, bloklar arası mesafe 10 adımdı 😀 hiç bir sorun yaşamadık. Karşılıklı anlayışla olacak şeyler bunlar aslında. Huylarını biliyosundur artık, ona göre davranırsın. Rahatsız ederlerse mesafe bırakırsın , eşinin tavrıda önemli tabi her zaman