deletedmom43191 Burcu81- suan kilo konuşmak için çok erken suan için hamileliğin tadını çıkarın bence 😊
Burcu81- deletedmom43191 ah canım benim geçmiş öykü biraz sıkıntılı olunca böle oluyo İnan bende isterim tadını çıkarmak ama bi tık pimpiriğim bi tane düşük bi tane dış gebelik yaşadım çift rahim ve vajende perdem var …
deletedmom43191 Burcu81- anladım çok geçmiş olsun fakat daha çok erken kilosuna iyi veya kötü demek ama için rahat olsun bir sıkıntın olsa elbette doktorun söylemiş olurdu
fatmaanuurr22 Burcu81- benim bebişte o haftalarda aynıydı canım 750 gramdi sanırım şuanda 32+3 olduk 31+0da gittiğimde 1880gramdi ☺️
Burcu81- fatmaanuurr22 maşallah canım benim rabbim sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin bebişlerimizi 🤲❤️